عروس و دامادزیبا


مرگ

زندگی

به اينا ميگن زيباترين عروس و داماد دنيا

نظر یادت نره!

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت23:07---17 آذر 1391
می دونی LOVE مخفف چیه؟
L : لايق دوست داشتن بودن
O: اميد به آينده اي روشن
V: وفاداري در عشق
E: انرژي هسته اي حق مسلم ماست


AmIr
ساعت21:58---15 آذر 1391
بیا تو وبلاگم اونجا شکلک یاهو هستش آنلاین هستم بیا بچتیم


فهيمه
ساعت12:39---15 آذر 1391
به چه می خندی عزیز !؟

به چه چیز !؟

به شكست دل من... !

یا به پیروزی خویش !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به نگاهم كه چه مستانه تو را باور كرد !؟

یا به افسونگریِ چشمانت...

كه مرا سوخت و خاكستر كرد...!؟

"به چه می خندی تو...؟"

به دل ساده ی من می خندی !؟

كه دگر تا به ابد نیز به فكر خود نیست !؟
به جفایت كه مرا زیر غرورت له كرد !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به هم آغوشی من با غم ها

یا به ...!


فهيمه
ساعت0:05---15 آذر 1391
من متاهلم عكس شوشومم تو آرشيو مهرماه هست

ساناز
ساعت19:48---14 آذر 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد!



ساعت12:37---14 آذر 1391
خیلی هم خوشکلند ....................................................................... سلام مرسی منتظر حضور بعدیتان هستم

فهيمه
ساعت8:36---14 آذر 1391
جيگري لينكت كردم دمت گرم ايشالله يه دوماد خوشگل مث اين عكسه قسمتت بشه

ساعت0:02---14 آذر 1391
کاش میشد یواشکی خیره بشی توی چشام یهو من داد بزنم خاطرتو خیلی میخوام @ ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
-------------------------------
خیلی خوب بوووووووووووود ////////////////////////////////////////////////////////////////// مرسی دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,| ساعت 10:53 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ